חיטוי מים ומאגרי מים

חיטוי מים ומאגרי מים

חיטוי מים ומאגרי מים

בשנים האחרונות המודעות לנושא של חיטוי מים ומאגרי מים צבר תאוצה רבה בשל שינויי חקיקה בנושא והגברת האכיפה של הרשויות המקומיות. בהתאם לתקנות משרד הבריאות יש צורך לבצע חיטוי מים ובדיקות סדירות במערכות מי השתייה הציבוריות, הפרטיות והחקלאיות המגובות במים שפירים כדי למנוע זיהומים ומחלות. לחברת "מ. ד. קבלני אינסטלציה וביוב" יש את כל האישורים והציוד הדרוש כדי לבצע ב פעולות חיטוי במאגרי מים ובמערכות מים בבניינים ובבתים בישראל.

חיטוי מים ומאגרי מים – חמישה דברים שחשוב לדעת

בהתאם לתקנה מספר 1525.2 של מכון התקנים ובהתאם להנחיות של משרד הבריאות חובה לחטא את כל מאגרי המים אחת לשנה.

מערכות המים הן כל המערכות המספקות מי שתייה פרטית וציבורית המיועדת לצריכת מים סניטרית ולצריכת מים חקלאית.

ניקוי וחיטוי מאגרי המים עשוי להציל חיים. במאגרי מים לא מטופלים עלולים להימצא חיידקים שבפעולות שגרתיות כמו שתיית מים, צחצוח שיניים, שטיפת פירות וירקות ועוד, הם עלולים לגרום למחלות רבות כמו חולירע, סלמונלה, זיהומים, שלשולים, לגיונלה, גארדיה ועוד מחלות מסוכנות.

בבניינים רבים יש מאגרי מים עיליים מסוגים שונים כמו מכלי פלסטיק, נירוסטה, ועוד מאגרים אלו ניזונים ממקורות המים של הרשויות המקומיות ומשם הם זורמים אל הדירות. על אף שהרשויות המקומיות הן האחראיות על הזרמת המים, החובה על חיטוי המים והשמירה על ניקיון המים מוטלת על ועד הבית או על בעלי הבתים הפרטיים.

חיטוי מערכות מים ביתיות חדשות הן תנאי הכרחי לקבלת טופס 4 ולאכלוס המבנה. החיטוי מתבצע לפני הכניסה לבית ומטרתו היא למנוע ריחות, טעמים לוואי ולהרחיק מזהמים מצנרת האינסטלציה.

חיטוי ושטיפה של מערכות מים קיימות מתבצע למניעת ירידה באיכות המים עקב בעיות שהן תוצאות של שינוי מקור המים, תהליכי קורוזיה בצנרת, זרימה איטית של המים, שינויים במשטר התפעול ועוד. שטיפה וחיטוי תקופתיים של צנרת המים הביתית תמנע היווצרות משקעים בצנרת, זיהומים מיקרוביאלים ועוד ותשמור על בריאות הדיירים.

למשרד הבריאות יש הנחיות ברורות באשר לניקוי המים ולחיטוי המים. הגורם הרשאי רשאי לעסוק בכך הוא בעל מקצוע שעבר הכשרה מיוחדת מטעם משרד הבריאות ויש לו אישור מטעם המשרד לעסוק בתחום. לפני שמזמינים חברה לחיטוי מים ומאגרי מים חובה לוודא כי לחברה יש אישור מטעם משרד הבריאות.

בחברת "מ. ד. קבלני אינסטלציה וביוב" צברנו ניסיון רב בתחום ואנו פועלים באישור משרד הבריאות.

השירותים שלנו:
  • התמחות בניקוי ובחיטוי מאגרי מים מכל הסוגים, הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי.
  • ריקון מאגרי המים בצורה מקצועית ואחראית, וסילוק כל הלכלוך הנדבק למאגר ולצנרת.
  • ביצוע העבודה במהירות האפשרית כדי להחזיר את השימוש במים בהקדם.
  • בדיקה בסיום העבודה כדי לוודא שהמאגר חזר לפעילות תקינה.
  • דגימת המים בסיום העבודה.

מ.ד קבלני אניסטלציה וביוב
מרבד הקסמים 5 אופקים
טלפון: 08-6255515
פקס: 077-7996114
משה: 050-2500601
דני:050-7309176
אימייל: m.dkblni@gmail.com

Please publish modules in offcanvas position.

צור קשר
טלפון 050-2500601 | 050-7309176